joi, 25 august 2011

De ce? De ce nu?

De ce  m-am apucat sa scriu acest blog? Este foarte simplu: pentru ca am vrut sa caut expresia: "De ce nu exista..." si am ramas putin socat de ce predictii mi-a generat motorul de cautare dupa primele trei cuvinte. Puteti sa vedeti si voi mai jos rezultatele generate.

Drept urmare, m-am decis sa scriu un blog fain... sa zicem un blog "care joaca pentru echipa ta" :) Voi adauga informatii, impresii, sugestii, rezumate ale unor filme si seriale, si sa speram ca o sa va placa! Comentariile si sugestiile sau informatiile noi sunt binevenite.

Acum ca am terminat justificarea, cred ca este momentul sa-i dam drumul!

Un comentariu:

  1. Salut,

    Daca scrii cuvantul "cand: o sa iti apara urmatoarele:

    1) cand apare burlacita;
    2) cand voi muri;
    3) cand se face testul de sarcina;
    4) cand se folosesc luminile de avarie;
    5) cand apare twilight 4!

    si nu glumesc :)

    RăspundețiȘtergere